»Normirani dohodki so določeni previsoko, v vrednosti 80 odstotkov. Težava je tudi, da tako ugotovljena davčna osnova ne gre v integralni del dohodnine, kar je tudi ustavno sporno. Na neki način je ta sistem tudi diskriminatoren do tistih dejavnosti, kjer so odhodki višji, v trgovini, na primer, ne boste videli, da bi imel kdo odprt s. p.«
»Tega v predlaganih spremembah ne vidimo.«
»Spremembe davčne zakonodaje se ne sprejemajo na tak način; precej bolj smiselne so celovite spremembe na podlagi analiz.«
»Predvsem smo pričakovali, da se bodo prednostno obravnavala ključna vprašanja v gospodarstvu, torej razbremenitve, seveda najprej pri plačah zaposlenih, da bi s tem seveda zvišali neto izplačila. Pričakovanja so bila precej višja.«
»Postopek uvajanja davčnih sprememb mora biti dovolj dolg, da davčnim zavezancem omogoči dovolj časa za prilagoditev.«
»Davčni sveženj je nepotreben, nepremišljen, predvsem je vnesel precej vznemirjenja. Gospodarstvo takih sprememb ne mara, zato 'ne, hvala' za take spremembe. Če želite spremembe v korist gospodarstva, dajte prisluhniti gospodarstvu in sprejeti ukrepe, ki jih mi predlagamo.«
»Rešitve ne bodo uveljavljene prej kot leta 2027, saj potrebujemo precej časa, da spremembe implementiramo na pošten in pravičen način.«
»Na koncu bi bilo dobro, da davčno zakonodajo Ekonomsko-socialni svet pregleda še enkrat, čeprav vem, da je bil vpet v izhodišča.«
»Opozorili smo, da se občinam ukinja obstoječi vir in se ga ne nadomešča oziroma se ga prerazporeja v državni proračun in ne v občino, kjer nepremičnina leži.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju